Tarieven

Tarieven voor Lies! Professional Organizer
Tarieven voor Lies! Professional Organizer

Tarieven

Geen enkele situatie, persoon of wensenpakket is hetzelfde.  Ik maak dan ook altijd een voorstel op maat en hou daarbij rekening met de wensen en mogelijkheden die je hebt.

Het totaal aantal uren dat je nodig hebt om je doelen te bereiken hangt van verschillende factoren af. In het gratis en vrijblijvende kennismakingsgeprek zullen we deze vooraf bespreken, zodat je achteraf niet voor verrassingen komt te staan. 

  • Hoe moeilijk vind je het om beslissingen te moeten nemen
  • Zijn er nog vrienden of familie die mee kunnen helpen
  • Wil je eventueel je kinderen erbij betrekken
  • Ga je zelfstandig aan de slag met opruimen, jouw administratie of planning of wil je dat samen met mij doen
  • Wil je zelf spullen op Marktplaats of Vinted zetten of wil je dat ik dat doe
  • Ga je zelf naar de Kringloopwinkel of de stort of wil je dat ik dat doe
  • Wil je een vast aantal uren per periode afnemen (als stok achter de deur) of wil je het per sessie bekijken

Mijn basis uurtarief voor particulieren is € 55,- inclusief btw. Mocht ik vanuit een PGB worden betaald, dan zijn de gemeentelijke tarieven leidend.

Ik werk in blokken van minimaal 1 uur en maximaal 3 uur per sessie. Binnen een straal van 10 kilometer zal ik geen reiskosten berekenen; daarboven reken ik € 0,23 per kilometer. Bij elk bezoek neem ik zelf kleine organizing materialen mee zodat we meteen aan de slag kunnen.

Mocht je hier behoefte aan hebben dan kan ik je nog gratis motiverend begeleiden via telefoon, WhatsApp of e-mail!