Werkwijze

Werkwijze van Lies Professional Organizer
Werkwijze van Lies Professional Organizer

Werkwijze

Ik kan je op weg helpen naar meer rust en ruimte, structuur en overzicht in zowel je huis als in je hoofd. Niet met een kant-en-klare oplossing, maar met een oplossing die echt bij jou past. Het gaat er niet om hoe iets zou moeten maar vooral om hoe het gaat werken voor jou!

Kennis maken

We beginnen met een kennismakingsgesprek. Dit gesprek is geheel vrijblijvend, kosteloos en zal ongeveer een uurtje duren. Ik kom bij jou thuis en we bespreken jouw wensen en knelpunten. Ik zal daarna aangeven hoe ik je daarbij kan helpen en we kijken welke manier het beste bij jou past. Het is in dit gesprek vooral belangrijk om te zien of er een klik is en het contact dus goed voelt.

Voorstel

Mijn aanpak is persoonlijk en altijd op maat, dus aangepast aan jouw wensen en mogelijkheden. Je ontvangt van mij een voorstel waarin ik beschrijf wat jouw doelen zijn en hoe we deze stap voor stap gaan bereiken, wat ik hierin kan betekenen en wat de kosten daarvan zijn.

Aan de slag

Ik ga samen met jou aan de slag. Je krijgt van mij handige tips en ik zal het hele proces bewaken maar, heel belangrijk om te weten: jij houdt altijd de regie en jij bent degene die uiteindelijk de beslissingen neemt over jouw spullen, tijd en taken. Tussendoor evalueren we: wat gaat goed en wat kan beter? En waar nodig passen we ons plan van aanpak aan.